close

有台奴跑到我那篇 “一個想問台奴的問題”給我了答案。 沒想到台奴真的很白痴﹐

以下是台奴的回答﹕

1.阿扁做市長沒好到哪去..
2.對呀,全世界就只有台灣人不跟阿六仔做生意...
3.國機費買鑽戒給夫人是外交,當然是機密呀,怎可以解密呢?
4.那宣佈獨立嘛,執政八年怎不獨?
5.民x黨選了穿裙跟戴奶罩又沒大腦的?
6.美國不會笨到跟中國交惡,更不可能替台灣出兵。
7.不會發沒大腦的文,好好唸書...

我本來要刪掉他的回答﹐可是﹐ 留在這給大家笑笑。。。我也順便把他提出的7點
做了回答。

1。 阿扁總統在當台北市市長﹐把台北整頓的有多好﹐這是事實。 國民黨以前跟本
沒做。
2。 如果你不知道。 Wal-mart 已經開始轉移到其他國家做生意了﹐ 美國也有超市
開始拒賣中國貨。
3。 你有證據顯示吳女士的鑽戒是哪來的嗎﹖
4。 阿扁總統沒有宣佈台灣獨立是因為他是這個政體下的總統﹐ 他必須守法。
5。 你提的這點只會顯現你歧視女性。
6。 如果你有好好念我寫的﹐ 我有提到“美國永遠不會介入台灣
問題﹐ 除非中國對台灣開戰。” 美國必須保護台灣人民的性命安全﹐這是美國憲
法裡所有的法律。
7。 你自己看不懂我這個6年級程度的文﹐ 是你自己丟臉﹐沒大腦。
我中文不需要有多好﹐ 反正我又用不到。

其他台奴﹐你們不需要跳出來﹐ 我懶的和你們這種貪生怕死加愛錢的人計較。
而且為你們來打中文太浪費我的時間了。

I was going to delete this stupid reply but then I thought everyone will
have fun reading this.
ok, here is the reply to so called "安份的台灣人民"
1. When President Chen was the mayor of Taipei, he did a lot improvement
for the city which KMT had never done. It was the fact.
2. In case you didn’t know, Wal-mart already out source their production
to countries other than China.
Some U.S. markets stop selling products that are made in China.
3. Have anyone had the proof where Mrs. Chen’s diamond ring coming from?

4. President Chen did not declare independent because he respects the law
of the system that he was in.
5. This comment only shows that you are sexism.
6. If you read my post, I wrote “U.S. will not send the troop to Taiwan”
unless China attacts Taiwan. U.S. HAS to protect the live of Taiwanese.
If you read U.S. constitution, you'll know.
7. YOU ARE THE FUCKING STUPID ASS WHO CAN NOT READ MY 6TH GRADER CHINESE
WRITING. SHAME ON YOU!!
GOSH, WHY ARE THOSE KMT SUPPORTERS SO LOW CLASS??
arrow
arrow
    全站熱搜

    TaiDuMei 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()